Linoni.bloggplatsen.se

Alla inlägg under oktober 2013

Av Lina - 29 oktober 2013 11:02

Hej! Igår var jag mamma, Ludwig och våra grannar Susanne, Wille och Alex på försvarsmuseet i Boden. Dem hade en spökkällare, vi gick ner i den men det var inte så läskigt. När vi var på väg ner för trappan ner till spökkällaren kom det en man med en filmkamera och en tjej med en mikrofon där det stog SVT. Mamma sa- åh vad synd att vi missade att vara med på tv. Då tog mannen med kameran fram kameran och började filma. Men vi kom tyvärr inte med på tv :(

Vi pysslade dära, här kommer en bild som jag ritade  .

Sedan då vi åkte där ifrån blev mamma stoppad av polisen. Men det var bara körkortskontroll.

Sedan åkte vi och fikade på opalen!♥


Ha det bra!

Av Lina - 27 oktober 2013 12:16

Tjao. I veckan har jag inte gjort så mycket. Vi har haft vikarie i veckan istället för våran lärare, som är i Thailand. Vi har Maria. I fredags fick vi ta med godis,chips och läsk mm till skolan, vi såg på film.

Sedan på lördag 05.49 ringde mitt alarm på telefonen. Jag skulle på handbolls cup i Älvsbyn. Första matchen spelade vi mot Älvsbyn och vi vann så klart. Sedan andra matchen spelade vi mot kroken( hornskronen ). Vi vann så klart. Vi är bäst  (BBK). 

Sedan idag gör jag inte så mycket. Har halloween sminkat min brorsa.

Det är int träning idag!


Ha det bra!!!


Av Lina - 19 oktober 2013 07:49

Hej! Jag vet att i typ alla inlägg har jag sakt att jag är dårlig på att blogga.

Här är en lista på veckan:

Tisdag: skogen med skolan

Onsdag: Prov i religon, slöjd och Handboll

Torsdag: Gjorde jag inte så mycket.

Fredag: Klockan 19.00 var det hockey, Luleå mot AIK, Luleå vann med 5-2

Idag ska jag inte göra så mycket, tror jag


Ha det bra

Av Lina - 14 oktober 2013 14:41

Hej!

Jo jag vet att jag ska försöka blogga mera.


I onsdags fyllde min morfar år. Vi åkte dit och firade han. Vi firade inte min farbrors sambo då för vi han inte.

På fredagen gjorde jag inte så mycket, men Ludwigs kompis krockade med en älg. Ludwigs kompis pappa blev bländad. Men som TUR var gjorde dem inte illa sig.

På lördagen kl. 16-19 var Ludwig på kalas hos Grannen. Mamma jobbade på lördag. Sedan efter Ludwig varit på kalas åkte vi till godis arenan och köpte godis och osthjärtan♥. Sedan då vi kom hem spelade vi fifa 14 på PS3

Igår var jag på träning som vanligt.

Idag på idrotten spelade vi basket. Nu ska jag plugga läxa...

Imorgon kanske jag ska hem med Elina. 

Ha det bra!!!!



Elinas blogg

Av Lina - 9 oktober 2013 14:58

Ska försöka blogg mera. 

Vecko schema (förra och nu)


Fredag: jag sovde hos mina kusiner. Och så frågade pappa: Kan man ringa till din telefon nu? Jag svarade: Nää(det gick ej att ringa/ta emot samtal). Så sa pappa: Jag testar, så ringde han och det ringde i en telefon. Jag tänkte: Vem telefon ringer, det kan ju inte vara min. Pappa la på och ringde igen, och så tog han upp telefonen(nya). Jag blev så glad när jag fick den. Jag fick en samsung galaxy s2 plus. Jag ska beställa nya skal till den.

Lördag: vi var på 50-års fest på perbackagården, Jag var inte där så länge för det var inte så många barn dära. Jag sovde hos en kompis som heter Nova. 

Söndag: Jag var på badet med Nova. På kvällen var jag på träning!! :)

Måndag: Idrott med skolan. Hade slöjd, egentligen är slöjden på onsdagar med denna vecka hade vi på måndag, föratt slöjdläraren skulle vara borta på onsdag. Åkte till Emma (BFF)och var med hon. Iza var också dära. 

Tisdag: Inte så mycket...

Onsdag: Idrott med skolan. Bokbussen. Och idag fyller min morfar år så vi ska snart dit och fira han. Även min farbors sambo fyller år idag!! :) Jag ska skippa träningen idag för att morfar fyller år.

 

Idag ska jag byta bakrund på bloggen!! :)

 

Ha det bra!! :)

Av Lina - 3 oktober 2013 18:18

Hej! Som du ser har jag en ny header! :)


I tisdags fick jag en fråga från en anonym person om att jag skulle göra ett speciellt inlägg, eller speciellt och speciellt men den anonyma personen vill att jag skulle göra ett inlägg då jag berättar om mig själv!


Så här är 15 du kanske inte visste om mig!!

1. Jag är 1m och 62cm

2. min mammas bil är grön(skitsnygg färg).

3.Jag gillar inte folk som gnäller och klagar...

4. Jag har gått i innebandy

5. Jag ÄLSKAR sushi

6. Jag ska beställa en ny telefon!

7.Jag älskar er som läser mig blogg!!

8. Jag gillar att baka!
9. Jag har varit på första sidan i expressen(förra året)

10. Jag bor nära skolan!!

11.Jag gillar att shoppa :)

12. Jag har märket packard bell på min dator :)

13. Jag gillar att se på disney channel t.ex lycka till charlie, shake it up, Austin och Ally, dog with a blog mm.

14.På youtube ser jag mäst på wilmizz99 :)

15. Jag får månadspeng :)


Så det var 15 saker du kanske inte visste om mig! Till den anonyma personen: tack för frågan och jag hoppas att du är nöjd med detta inlägget!!!


Ha det bra!!

Av Lina - 3 oktober 2013 17:51

iknow!!

Jag vet att igår efter tre skulle det komma ett inlägg från en Anonym person. Men när jag skulle gå in på datorn kom mormor och morfar. Klockan var då halv fyra och dem började med maten. Mamma jobbade till 17.00 och pappa till 18.00 Och jag skulle ju åka hemmifrån 17.10 och du hade mamma inte hunnit hem och lagat mat,(därför kom mormor och morfar). Och sedan igår kväll så ides jag ej starta igång datorn. Idag på skolan har vi inte gjort någor speciellt.

På tisdagen fick jag en fråga! Från en Anonym person. Personen frågade om jag kunde göra ett inlägg då jag berättar om mig själv! 


Så jag ska fixa det inlägget!! Det kommer ut om 30-40 minuter!!!

Ha det bra!!!   

  en bild:)

Av Lina - 1 oktober 2013 18:26

Hej!

I söndags var jag på Handboll.  Jag var också med Emma!!På mådagen kom det några som till oss. Mamma fyllde ju år i fredags och dem som kom kunde inte komma på fredagen och fira mamma. Idag på skolan har jag int gjort så mycket.

Imorgon efter tre kommer ett inlägg från en Anonym person. Mera info kommer imorgon!!


Ha det bra!! 

Presentation


Hej, Lina här. Kul att du hittat hit! Jag bloggar om min vardag och jag hoppas att du fortsätter läsa min blogg!
Kram

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

vad tycker du att jag ska blogga mer om?
  om mitt vardagsliv
  om vad jag tycker och tänker
  om tävlingar
  om tips på bra bloggar
 om veckans vill ha
 om månades pris
 skriv i fråga mig om det är något annat ;)

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Länkar

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards