Linoni.bloggplatsen.se

Alla inlägg under december 2013

Av Lina - 27 december 2013 09:30

Hej!

Som alla vet var det julafton i tisdags. Våran familj var hos min farbror och hans sambo och hos mina kusiner (8 och5 år). Vi åt julbord och det var jätte gott. Och så kom ju "tomten". Jag fick

*ett EOS, två sugar crush nagellack, nagelfilar och ögonpincett och ögonfransböjare(farbror och hans sambo)

* En mjölkchokladkaka ( farmors mans mamma)

*en bok( gammelfarmor)

*en morgonrock, fleecejacka,bronsdolken(en bok), dem betalar halva summan av en ipad air.(mamma och pappa)

* en 500-lapp (farmor)

 

Dagen innan julafton spelade vi bingolottos uppesittarkväll

Dagen efter julafton var jag med emma och tolkade med madrassen bakom skotern.

annan dag jul(26/12) då kollade vi på vidars i boden om det fanns en ipad air,  men nej det var slut. Sedan åkte vi till storheden och vi hittade ingen ipad air varelse på elgiganten eller media markt.
Men på Ö&B hittade jag en star parfym

 Igår beställde vi en ipad air på internet. Så vi får den nästa vecka.

Igår var vi hos mormor och morfar och åt mat och öppnade julklapparna som vi fått av dem. Jag fick en lampa som var vi + 400kr. Av min morbror fick jag ett par lovicavantar som hans sambo stickat+en rosa tomte. 


Har säkert fått nå mer men som jag gjömt bort!

Ha en god fortsättning.    Idag ska jag till emma!!

Av Lina - 19 december 2013 15:03

Hej! Idag på skolan har vi tränat på uppvisningen vi ska ha ikväll för föräldrarna. Vi har fått våra omdömen idag. Det var kul och jag har bra omdömen.

Igår bakade vi chokladbollar och det blev jätte många. Vi ska ha dem till fikat ikväll.

Ha en bra dag!!

Av Lina - 17 december 2013 16:55

Hej! Jag vet att jag inte bloggat på typ 10 dagar.

Söndag 8/12 bakade vi pepparkaor med farmor.

sedan den veckan på onsdag fick vi julbord på skolan.

Och den helgen gjorde jag inte så mycket.

Och för någon vecka sedan var det en kille från 24-norrbotten som var och filmade och igår kom det med på tv.

Jag och imorgon ska jag vara med natta.L


Hejdå!!

Av Lina - 7 december 2013 18:24

Hej! Jag har inte bloggat på en vecka ungefär. I veckan har jag inte gjort så mycket.  I fredags så hade vi tomtedag på skolan. Vi bakade marshipan grisar♥. Idag har min lillebror haft cup i Kalix! Det gick bra!!

Förra helgen hade vi sammandrag på boden arenan. Vi förlorade en match och vann 2. Vi vann mot hornskroken:)

Nu är jag så himla trött efter dagens cup i Kalix.

Imorgon ska jag baka pepparkakor med min farmor. Kommer inlägg imorgon om det.

Ha det bra!!

Presentation


Hej, Lina här. Kul att du hittat hit! Jag bloggar om min vardag och jag hoppas att du fortsätter läsa min blogg!
Kram

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

vad tycker du att jag ska blogga mer om?
  om mitt vardagsliv
  om vad jag tycker och tänker
  om tävlingar
  om tips på bra bloggar
 om veckans vill ha
 om månades pris
 skriv i fråga mig om det är något annat ;)

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2013 >>>

Länkar

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards