Linoni.bloggplatsen.se

Alla inlägg den 7 februari 2014

Av Lina - 7 februari 2014 14:47

Jag vet att jag inte har bloggat på ganska många dagar. Jag hinner liksom inte blogga. Jag har så mycket läxa och träningar. Men jag lovar jag ska bli bättre. 24-26 januari var mamma och pappa borta i Stockholm.jag fick en tröja och två grejer från the body shop. Helgen efter det hade vi match utanför Piteå. Första matchen mötte vi hornskroken och vi vann med 18-2. Sedan spelade vi mor Strömnäs och förlorade. Sedan spelade vi mot Strömnäs 03(vet ej varför?)men vi vann iallafall;)sedan på söndagen fyllde min lillebror Ludde 8år. Jag och Ludde har så att när nån av oss fyller år får den andra oxå en present från mormor och morfar. Denna vecka har inte varit speciell,, förutom idag;). Det var första gången jag spelade gitarr på skolan. Jag har kommit in till musikskolan. Gitarrläraren var bra;).

Så nuu ÄNTLIGEN är det helg. Nu sitter jag och övar på min gitarrläxa:)
Ha det såå bra!!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej, Lina här. Kul att du hittat hit! Jag bloggar om min vardag och jag hoppas att du fortsätter läsa min blogg!
Kram

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

vad tycker du att jag ska blogga mer om?
  om mitt vardagsliv
  om vad jag tycker och tänker
  om tävlingar
  om tips på bra bloggar
 om veckans vill ha
 om månades pris
 skriv i fråga mig om det är något annat ;)

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2014
>>>

Länkar

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards