Linoni.bloggplatsen.se

Alla inlägg den 17 november 2013

Av Lina - 17 november 2013 17:23

Hej! Igår var jag med det bästa handbollslaget och spelade handboll :). Första matchen förlorade vi :(. Andra matchen vann vi :). Det var något fel med bussen(en ventil hade gått sönder). Det var ganska varmt i bussen. Jag åkte hem med Emma och var där en stund. Jag skulle ha varit med Emma idag, men vi skulle fixa mitt rum.

Mamma har haft en garderob i mitt rum. Men hon har idag flyttat så att hon delar nu ett litet rum  med pappa, där dem har sina kläder. Jag har rensat min garderob idag. Och så har jag städat rummet rejält. I alla lådor mm. Det blev jätte fint nu när det blev klart. 

Ludde är på träning nu. Eftersom att det var match igår så var det frivillig träning. Jag valde att inte gå för att hela dagen har vi städat och jag har ont i halsen föratt jag skrek så mycket på det andra BBK laget då dem spelade match.

Till middag idag ska vi beställa Sushi :):):). Sedan ska vi fara till mina kusiner, jag har lite kläder som min kusin Thea ska få :).


Ha det bra :)♥

Presentation


Hej, Lina här. Kul att du hittat hit! Jag bloggar om min vardag och jag hoppas att du fortsätter läsa min blogg!
Kram

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

vad tycker du att jag ska blogga mer om?
  om mitt vardagsliv
  om vad jag tycker och tänker
  om tävlingar
  om tips på bra bloggar
 om veckans vill ha
 om månades pris
 skriv i fråga mig om det är något annat ;)

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2013 >>>

Länkar

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards