Linoni.bloggplatsen.se

Alla inlägg den 26 november 2013

Av Lina - 26 november 2013 17:18

Hej! Igår var jag på stan med en i sexan, Kajsa. Jag som va så smart(inte) glömde telefonen i lådan på skolan :(. Och Kajsas telefon var urladdad. Men först var vi på stan. Sedan gick vi till dollarstore(200-300 meter). På dollarstore skulle jag och Kajsa köpa godis till Isak J i min klass föratt vi ska få varsin Victoria´s Sectet av han. Jag ska få Pure sedection och Kajsa ska få coconut passion. När vi köpt godis frågade jag om vi fick låna en telefon. Men då satt en tjurig tant i kassan som sa: Sorry men vi får inte låna ut telefonen :(:( Sur tant. Kajsa skulle ta bussen hem men hon var snäll så hon tog en senare buss. Kajsa sa att jag kunde ta bussen hem till mig. Först kom då kajsas buss och jag väntade och väntade men bussen kom aldrig. Så jag gick in på bobutiken och där fick jag låna en telefon♥. Pappa hämtade mig, han hade precis slutat och var på väg hem. Sedan åt vi plättar till middag.


Idag på skolan har jag spelat basket:) Vi har haft träning inför lucia... Och nu sitter jag framför datorn och har gjort matteläxan som är jätte lätt.


Hejdå

Presentation


Hej, Lina här. Kul att du hittat hit! Jag bloggar om min vardag och jag hoppas att du fortsätter läsa min blogg!
Kram

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

vad tycker du att jag ska blogga mer om?
  om mitt vardagsliv
  om vad jag tycker och tänker
  om tävlingar
  om tips på bra bloggar
 om veckans vill ha
 om månades pris
 skriv i fråga mig om det är något annat ;)

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2013 >>>

Länkar

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards