Linoni.bloggplatsen.se

Alla inlägg den 2 september 2013

Av Lina - 2 september 2013 15:10

Hej! Idag har jag varit trött hela dagen på skolan. Vi kollade på en film om skogen och jag höll bokstavligt talat på att somna.På morgonen regnade det alltså klockan halv åtta till åtta. Och resten av dagen har det varit målnigt. Och nu är jag hemma, fast jag slutade 14.10 Nu så skypar jag med natta men hon lade på för att hon skulle ta kort med sin surfplatta och lägga ut på hennes blogg. Men hon ringer väll up på ett tag.


Ikväll ska jag inte göra så mycket! Det kanske kommer ett inlägg senare idag ♥

Hejdå!                                                                                                                 


Nattas blogg : www.nattissmyckes.blogg.se

Presentation


Hej, Lina här. Kul att du hittat hit! Jag bloggar om min vardag och jag hoppas att du fortsätter läsa min blogg!
Kram

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

vad tycker du att jag ska blogga mer om?
  om mitt vardagsliv
  om vad jag tycker och tänker
  om tävlingar
  om tips på bra bloggar
 om veckans vill ha
 om månades pris
 skriv i fråga mig om det är något annat ;)

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

Länkar

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards