Linoni.bloggplatsen.se

Alla inlägg den 25 september 2013

Av Lina - 25 september 2013 15:08

Hej! Jo vi har haft tre veckor på oss att plugga inför ett prov som vi haft idag. Jag började plugga i Lördags. Och igår var jag vaken ganska sent för att plugga till provet så att jag verkligen kunde. Det var inga problem att läsa men att komma ihåg vad som stog... . Och idag på morgonen hade provet. Jag tyckte att det gick bra och jag gjorde mitt bästa. Så nu är det skönt att det är över så att man inte behöver tänka på det nå mer. 

Idag sista passet hade vi slöjd. Jag håller på att göra en grytlapp till en person i julklapp(kanske??). Jag hade glömt lite hur man trädde en symaskin, men då sa Kristine(slöjdläraren) Hur man började och då kom jag ihåg. Nu ska jag vara på datorn ett tag sedan 17.30 börjar Handbolls träningen. Idag ska vi ta lagfoto.


Kanske kommer ett inlägg senare idag.

Ha det bra så länge!! ♥

Presentation


Hej, Lina här. Kul att du hittat hit! Jag bloggar om min vardag och jag hoppas att du fortsätter läsa min blogg!
Kram

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

vad tycker du att jag ska blogga mer om?
  om mitt vardagsliv
  om vad jag tycker och tänker
  om tävlingar
  om tips på bra bloggar
 om veckans vill ha
 om månades pris
 skriv i fråga mig om det är något annat ;)

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

Länkar

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards